Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Hellooo!!! Τι ζέστη είναι αυτή;;;  Έφτασε το σ/κ. Επιτέλους!!!! Λοιπόν σε αυτή την ανάρτηση δεν θα βάλω κάποια συνταγή. Θα σου πω μόνο ένα μικρό tip για τα σπυράκια, που μου το είπε κάποιος συγγενής μου κ το έκανα κ είδα θεαματικό αποτέλεσμα!
Βέβαια θα μου πείς τι σχέση έχεις εσύ με το πρόσωπο κ θα έχεις κ δίκιο αλλά καλό είναι ότι μαθαίνουμε να το διαδίδουμε!!!! Επίσης θα σας βάλω ενα ωραιότατο tutorial μακιγιάζ από την Άρτεμης.

TIP:
Καμιά φορά βγάζω σπυράκια στα οποία η "μύτη" είναι άσπρή (λόγο του πύον). Αυτό έπαθα κ προχθές. Κάποιος συγγενής μου είπε σε μια μπατονέτα βρεγμένη να βάλω λίγη μαγειρική σοδα, να βρέξω το σημείο που έχω το σπυράκι κ να βάλω την μπατονέτα πάνω ώστε η σόδα να κολλήσει πάνω στο σπυράκι κ να το αφήσω όσο θέλω. Την επόμενη μέρα είχε σχεδόν φύγει!!!


Video με μακιγιάζ by Άρτεμης!!!! Τα χρώματα είναι σούπερ καλοκαιρινά! I love them!!!


P.S.Thank you Artemis!!!!!

                                                                                                                         Have a nice weekend
                                                                                                                                   Φιλιά!!!!                                                                                   

1 σχόλιο:

  1. Αυτο με την σοδα φαινεται πολυ ενδιαφερον!
    Τελευταια το δερμα μου τα εχει παιξει λιγο,οποτε θα το δοκιμασω σιγουρα!
    Thanks για ολα τα καλα σου λογια!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή