Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Giveaway δωράκι!!! (CLOSED)


Γειά!!!! Λοιπόν  στην σημερινή ανάρτηση θα κάνω ένα giveaway δωράκι. Είναι η πρώτη φορά που κάνω giveaway!!!Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά το δίνω με αγάπη. Το δωράκι είναι ένα μανό  από την εταιρία You Nails Switzerland. Το μανό αυτό έχει μια ιδιαιτερότητα. Επειδή στεγνώνει πολύ γρήγορα δεν γυαλίζει. Προσοχή δεν περνάς με στεγνωτικό αλλά με γυαλιστικό από πάνω. Οι φωτό του μανό είναι αυτές:



 Για να πάρεις μέρος:
  • Πρέπει να κάνεις subscribe στο κανάλι μου στο you tube
  • Πρέπει να κάνεις follow στο twitter  κ στο blog μου amfitritis beauty corner
  • Κ να αφήσεις ένα comment κάτω από αυτή την ανάρτηση με την φράση “το θέλω” κ το mail σου.
*Ισχύει μέχρι 29/11/2011

Καλή επιτυχία σε όλες!
Μάκιααα!!!!

38 σχόλια:

  1. το βιντέακι σου είναι super αν και κρυωμένη ήταν άψογο...με την ευκαιρία να σου ευχηθώ περαστικά..ααα και να μην ξεχάσω το θέλω και εγώ το δωράκι είναι super!
    mary2002do@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Perastika kai kali anarwsi!!!!
    To thelwwwww
    prudentbabe4real@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to thelw alla dn exw twitter

    mpzd@ymail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το θέλω!!
    evafr77@hotmail.com

    και ωραίο blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέλω!!

    GFC : Stavroula @drugstoreandbargainlover
    E-mail : stevoulina@gmail.com
    Twitter: @DrugstoreBLover
    Youtube : stevoulina69

    Ευχαριστούμε καλή μου! Τα κόκκινα βερνίκια είναι απαραίτητα, ειδικά τώρα που πλησιάζουν γιορτές! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θέλω demipapa.beauty@gmail.com!!!
    Τέλειο δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φυσικά το θέλω κι εγώ! Είναι άλλωστε το χρώμα μου!
    kpantazi@hotmail.com
    katerinapantazi@gmail.com
    Kat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο διαγωνισμος δημοσιευθηκε στο μεγαλύτερο site διαγωνισμων: Diagonismos.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το θέλωωωωω

    twitter: MadeInHeartBlog
    youtube: mariestam
    google: mariestam

    ΑπάντησηΔιαγραφή